vardagslyx.

Idag har den varit en riktigt mysig dag.
Började dagen på skeria med brudarna & Thea där vi förberedde oss lite inför morgondagen i luleå & resten av kursen. Därefter blev det en lunch på stan & lite shopping. Vid halv tre tiden ringde A & då begav vi oss mot svenska hem och beställde en tv-bänk. Den vi beställde för ett tag sedan verkar inte komma så vi skiter i den och beställde en helt annan, men ack lika snygg:)

I afton har det blivit en promenad och kycklingsallad till middag. A & svärfar är i källaren och mixtrar med köksluckorna men jag hoppas att de snart ger sig för om de är där nere nog länge så kommer jag att somna. Hela kroppen värker och huvuden är nära att sprängas:/ Jag får ej bli sjuk nu. Luleå imorrn & ons, klippning på fredag, genomgång på söndag och styling/visning på måndag. jagärintesjuk, jagärintesjuk, jagärintesjuk..


Godnatt.

Kommentarer
Postat av: karin

hej johanna klart jag läser din blogg läste igen lite nu, har varit utan internet ett tag :)

bara så att du vet

hoppas att du har det bra. ps ska du vara sån frisörmodell typ?

2009-11-03 @ 16:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0