VFU.

På måndag börjar den första VFU:n (Verksamhets Förlagd Utbildning)
Jag & Frida har just varit till Kåge och hälsat på våra förskolor. Jag fick tyvärr inte träffa min handledare men det gjorde inte så mkt. De andra var super trevliga & det ska bli så roligt att få komma dit på måndag!:)
Eftersom praktiken bara är två veckor så får man ju göra så gott man kan, och man kan ju inte sträva efter att barnen ska ta emot en med öppna armar. Men jag ser det som en lärorik period där man får lära sig nya saker. Det ska iallafall blir hur kul som helst!

Idag svävar jag på moln:)



Nu blir det att röja undan lite i köket, & sovrummet & vardagsrummet &... ja hela huset typ;P


Kommentarer
Postat av: Bea

Så roligt :)

2009-11-10 @ 14:01:03
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0