bloggpaus.

ca 2 veckor framöver är vi utan tv/dator så jag kommer nog inte att hinna blogga så mkt. Ni får se bilder på resultaten senare. Nu bär det av mot stan & coop. ska inhandla lite saker så att jag kan börja måla/spackla ikväll. Jag har ingen aning om hur jag ska gå tillväga, men A är i sthlm med grabbarna så någonting kul måste ju jag också ha eller hur?:P
Så om det finns någon händig, målarsugen person där ute så är ni välkomna att hjälpa mig ihelgen:)
Förutom målning & pyssel i huset så ska det även hinnas med lite pluggning. & skitsnack med emma:)

Trevlig helg!
kramkram


Kommentarer
Postat av: Jesse

Hej nu har jag pratat lite med Jim och det är självklart vi ska ses på fredag!! Det börjar bli så länge sen så snart känner vi inte igen varandra längre....nu sitter jag och funderar på om det ger nåt överhuvudtaget att jag skriver detta när du inte har nån dator..men du kan säkert inte hålla dig ändå så du beslagtar nån annans under tiden..=P

2009-10-05 @ 20:33:47
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/
Postat av: Moa

När får man komma och kika?? :)

2009-10-10 @ 22:19:24
URL: http://moawestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0