hallen.

Just nu sitter jag & försöker göra bort lite pluggande, i hallen. På hallgolvet. & det tycker ni är konstigt, men det är helt enkelt av de simpla anledningarna att vi inte har någon vettig lampa att sitta under för att läsa + att jag fryser & då lockade golvvärmen i hallen mest.
Snart blir det middag & efter det tänkte jag försöka hålla mig borta från tv:n & AIK. hur det slutar vet nog både ni & jag.

För att för en gångsskull prata om någonting positivt så har äntligen vårt köksbord kommit. Vi ringde nyss till SvenskaHem för att höra oss för litegranna & då sa dom att både vårt köksbord & vardagsrumsbord har kommit. J som vi handlat av är ledig på torsdagar så därför hade de inte ringt oss. Yeei. kanske blir en bra födelsedag trotsallt.
Jag längtar så det knakar, haha. Jag vet att jag är lite barnslig, men det är helt enkelt någonting speciellt  över det. Sedan kanske det har att göra med vilka presenter jag redan i förväg vet jag ska få:P

Nä, nu måste jag skärpa mig.
Motivationen står på minus men jag har redan förlorat massor med tid i böckerna & för att jag ska slippa sitta ihelgen, då framförallt söndag så är det bara att sätta igång.

Bye.



.
Efter denna tenta så lovar jag er kära läsare att jag ska skriva om roligare saker så ni slipper läsa om mitt ständiga gnäll. Håll ut- eller fortsätt läsa efter den 29onde. Ni gör ju som ni vill.

Kommentarer
Postat av: Bea

Du är söt du :)

2009-10-22 @ 19:04:43
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: Bea

Näe, det blir inget campus för mig imorgon heller. Insåg att jag nog ändå inte varken lär tillföra så mycket eller få så mycket gjort om Thea ska med ;) Så det blir en pluggfri dag imorgon med stan och fest :)

Ja, hör av mig när jag är klar. Kram!

2009-10-22 @ 19:09:49
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: Frida

Så roligt att de har kommit sakerna=)!! Jag hejar på dig. På hallgolvet. Med böckerna i högsta hugg haha hörs snart!! kramar

2009-10-22 @ 22:28:42
URL: http://tokiz.blogg.se/
Postat av: Frida

Så roligt att de har kommit sakerna=)!! Jag hejar på dig. På hallgolvet. Med böckerna i högsta hugg haha hörs snart!! kramar

2009-10-22 @ 22:28:44
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0