lovely.

Idag har jag, Frida & Bea suttit & slagit våra kloka huvuden ihop först på Skeria & sedan hemma hos mig. Resultatet av detta är att jag nu har skickat in 2 av de tre hemuppgifterna vilket känns otroligt skönt. Jag ska njuta av det ikväll innan jag sätter med den största & jobbigaste uppgiften imorgon. Men förhoppningsvis skall jag klara även detta så jag ser ljuset i tunneln:)

Ikväll blir det förhoppningsvis en myskväll hos familjen J där det vankas en film. A ska bara komma hem från jobbet så även han är med på planerna:)


Nu ska jag smått börja med maten & diska bort lite.



Ps. Frida, det löste sig med uppgiften. Jag måste ha gjort något konstigt när jag sparade för jag kunde öppna dokumentet med ett annat program än Word:)

Kommentarer
Postat av: Bea

Tack för det trevliga sällskapet och tårtan :D

Kram!

2009-10-26 @ 18:38:00
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0