motivationen försvann..

Jag tror att jag måste ge upp plugget för idag. Jag har nu suttit länge och väl framför datorn utan att skriva ett endaste ord. Det tog stopp. Turligt nog så har jag ju imorgon & torsdag fram till kl 17 på mig att göra klart. Så jag ska nog hinna. Dessutom är jag lite osäker på om jag har gjort rätt så det kanske är bäst att låta brudarna läsa de jag har skrivit imorogn & fortsätta utifrån deras åsikter.

Ursh, det tar emot lite att jag redan skall lägga ihop böckerna men det är bättre med en paus istället för att bara stampa på samma ställe hela tiden.

Får helt enkelt dola på lite här hemma istället.

Trevlig kväll & håll tummarna på att det går bra för AIK ikväll:)


Kramkram!

Kommentarer
Postat av: moa

Jag HAAAATAAAAAR moment 1!!! BLÄÄÄÄÄ!!

2009-10-28 @ 14:28:59
URL: http://moawestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0