bio.

Inom en halvtimma ungefär ska vi påbörja promenaden till folketshus här i hamn för att se på Bio. Sommaren med Göran. Jag har hört att den ska vara rolig så jag håller tummarna på det. Jag behöver få skratta av mig lite efter en dag som denna. Studierna har inte gått som planerat så jag laddar batterierna inför morgondagen istället. Ska stiga upp i tid för att sedan stå & slita i dörren till bibblan när de öppnar kl tio. Sedan blir det hårdläsning & förhoppningsvis lite skrivande också till klockan tolv när de stänger för lunch. Beroende på hur långt jag har hunnit klockan två när de öppnar igen får vi se om jag kan vara hemma & roa mig med städning inför flytten eller om jag måste gå tillbaka & sitta någon timma till. De har ju öppet till klockan sju & måste jag sitta till klockan sju för att jag ska förstå & komma en bit på vägen så gör jag det. Så det så!

Tisdag kommer vi att sitta på skeria mellan 8.30-15.30
& Onsdag blir det också skeria mellan 8.30-15.30

Nä, nu ska jag göra mig klart! Typ ta på mig jackan, är osminkad & allmänt risig. Men det är tillåtet, det är ju söndag! :P

Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0