dagen efter.

Igår tog jag mig i kragen och fäljde med A till stan & tur är väl det.
För även om jag kanske inte är piggast eller mår helt 100 idag så hade jag en riktigt riktigt trevlig kväll.
TACK Madde x2, Pär,Robin & Ante! Nästa gång blir det middag & trevligheter i vårt hus;)
Jag har dock än en gång insett att station8 inte riktigt är ett place för mig. Jag blir mest less på alla dryga människor som tror att de äger stället.

Nu däremot så ska jag sätta mig & göra klart två uppgifter som länge legat och gjort mig orolig. Troligtvis i onödan. Ska sätta igång nu direkt så jag hinner göra någonting annat idag också. :) Känner mig taggad att bevisa för mig själv att jag kan klara det!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0