friday.

Just nu sitter vi i soffan och degar.
Snart blir det att åka ut till storgrundet och joina R i soffan framför idol med lite chirre & karra, kanske någon kopp kaffe också;)

Dagen har iaf´, hittills, varit riktigt bra. Det var så roligt att träffa alla mina barn igen & det var självklart att träffa de kära kollegorna också. Jag håller tummarna på att jag får jobba någon fler gång & att det inte är så jätte mkt plugg just de dagarna.
När jag är i bodbysund och jobbar så blir jag så glad, på en gång. Det känns verkligen som en liten familj & alla barnens kramar gör ju inte direkt saker sämre:)

Nu blir det att plocka/diska bort middagen innan vi styr kosan till stugan.
Morgondagen blir spännande, först barnvakt till go-grabben, kanske en sväng till guldvallen & kika på fotboll + att de nya lägenhetsägarna ska komma och kika lite.

Ha en bra kväll allihopa.
kramkram!

Kommentarer
Postat av: Bea

Ser ut som en fullspäckad helg!

Näe, du missade typ ingenting... kollade bara så att vi fattat hur man skrev korrekta källor i läsloggen, men det finns tydligen på fronter!

Aaa, vi tänkte att du ville ha hösten :) (?)

Ha en bra helg! Sköt om dig, kram!

2009-09-11 @ 18:51:54
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: Bea

Tack :) Men nu är det ju inte så länge kvar tills ni får flytta in :D



Joo... jag är inte heller klar! Måste skriva lite mer på reflektionerna, men det läggs på hyllan till söndag! ;)

2009-09-12 @ 09:20:25
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Det var jättetrevligt att ha dig tillbaka (om än bara för en dag...) Vi får se till att det blir fler tillfällen. Kram / Ulle

2009-09-13 @ 21:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0