glädje.

Igår när vi hade våran första diskusstion med läraren över datorn. Ett program som heter Marratech, man måste alltså prata via webcameran. Lite knasigt såg det ut, men det gick bra. Och vi fick t.om Godkänt på första kursuppgiften. Lite konstigt med tanke på att läraren inte kunde se min eller Fridas PowerPoint presentationer:P Men vi tackar och bockar:) Vi var helt klart värda ett G, och läraren är så mysig. Han blev stolt över att vi hade varit så aktiva under diskussionen & att vi i stort hade gjort bra presentationer:)

Igår efter skolan så hade jag bara tänkt hjälpa till litegrann i svärmors hus, men det slutade med att vi var där fram till halv 8. Och under den tiden hann jag riva tapeter klart i sovrummet, börja riva i vardagsrummet, jag & M hjälptes åt att bära bort golvet i data rummet + att vi slet bort mattan som låg under. (okej, det var mest M som slet. Jag fick inte bort så mkt:P)  Innan vi åkte hem så hade jag även gått igång på hallmattan och där fick det faktiskt lite bättre. Jag & kofoten ägde den gröna hemska hallmattan;P haha.
Jag har riktigt kommit på det är med att riva, det är ju skitkul! Känns dock bra att vi inte ska riva så mkt i huset. Blir som mest att riva tapeter i de två små rummen.

Idag har jag en hel del på min: att göra lista.
Mycket skola, men planen jag hade att stiga upp tidigt gick ju inte riktigt. Men A jobbar ju kväll ikväll och då ska jag ju sysselsätta med mig nåt. Hoppas bara att den här dagen går så bra så man snart kan börja bocka av fler uppgifter.

Byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0