hockeyn.

Igår när Aik spelade, var de verkligen tvungna att göra det där sista målet? Hade de inte gjort det så hade A vunnit ca 7000kr vilket hade varit bra eftersom vi vill ha ett nytt köksbord. Då hade jag åkt direkt till Mio & beställt det för 9.900. Men icket. :P Jäklarns.

Obervation 2 gick lika bra & även idag blev jag bjuden på frukost. Det var ingen dålig idé av mig att välja H som observationsställe. De är super trevliga och man känner sig inte så mkt ivägen som jag trodde. Imorgon ska jag få vara med på en annan sorts samling. En utesamling med de mindre barnen. Det ska bli skitkul:)

Dagens pluggande låter jag vara osagt. SKA göra klart läsloggs eftertankarna som jag började med igår. Därefter måste jag vänta på en bok som jag ska få låna av Emma. Kanske ska välja ut några bilder till bildlektionen på måndag & förbereda kommentarerna till filmerna som ska börja kommenteras imorgon. Annars håller jag idag mest tummarna på att vi får börja flytta lite kartonger. Längtar!

Kommentarer
Postat av: Bea

Duuuu, gå in på fronter och kolla in den nya studiehandledingen för nästa kurs om du inte redan har gjort det! Är det så att vi ska ha gjort en del av dom uppgifterna innan vi ska till Luleå nästa vecka?!

Så roligt med flytt!!! Kram

2009-09-22 @ 11:55:51
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0