huset:) & plugg..

Igår var vi förbi huset igen & nu låter det som att vi kanske ska få flytta in i slutet av september redan! :) Det ska bli så spännande. Har gått förbi huset med Emma & Karin idag & det lät som att de fick ett bra betyg. Jag tordes tyvärr inte gå in, men det är ju inte så länge kvar nu innan vi får flytta in så de får hålla ut en månad till ungefär!

Nu ska jag sätta mig med den första kursuppgiften & börja försöka göra en powerpoint presentation. Har inte riktigt klart för mig hur den ska se ut egentligen men det ordnar sig säkert. Jag får börja idag & sedan höra med tjejerna hur de har lagt upp den:)
Imorse kändes det som att jag redan ville ge upp, men det ska jag inte göra. Det kommer att vara tuffast den här första tiden tror jag. Innan man kommit in i allt vad pluggande innebär. Jag håller tummarna för mig själv & de andra att det ska gå bra!



Tjejer, biblioteket på campus öppnar inte förrän 8.30.
Ska vi ändå träffas 8.00 eller vad säger ni?
Vi får väl fundera...



Kramkram!

Kommentarer
Postat av: Bea

Ja just nu känner jag som du! Sitter med Marratech och vet inte ens om jag har fått det att funka!! Kunde dom inte ha avvarat typ en halvtimme av en lektion till att visa??!!

Jag är inte klar med powerpointen än.. men det börjar ta sig. Har skrivit i punktform, fast ändå så att ni (förhoppningsvis) ska veta vad jag menar ;) Tänkte att man kommer väl att ha ett papper med anteckningar.



8.00 blir bra, kanske finns en kaffeautomat i närheten :)

2009-09-03 @ 17:13:44
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: Frida

Så skönt att du känner precis som jag men vi klarar det här galant=)! Vi får inte ha så högra krav på oss själva bara och kämpa det här första året - jag tror det blir bättre sen=)! Tror att jag t o m lyckats göra en power-point pres YES! Men den måste finslipas lite bara=P Puss & kram vi ses på tisdag!!

2009-09-04 @ 23:17:21
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0