jobb.

Imorgon lägger jag böckerna på hyllan och återvänder för en dag till bodbysund, mitt andra hem.
Det vankas friluftsdag i skogen med 3-6an och det ska bli riktigt riktigt kul. Sen är det ju alltid ett plus med lite extra klirr i renoverings kassan;)

Tyvärr så måste jag ju därför svika tjejerna men jag tror nog att de klarar sig lika bra utan mig. Jag ska skicka in läsloggen imorgon tror jag, den ska ju senast vara inne på söndag men det är likabra att skicka in den innan så man inte glömmer bort det.
Kom just på att jag även måste lämna tillbaka en bok på campus, men jag får hoppa av där efter jobbet helt enkelt..

Nu ska jag till mamma och hämta ett par skor och sedan blir det att sova tror jag bestämt.

Kram & Godnatt kära vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0