lekparken.

Nu har vi haft go-grabben hos oss hela förmiddagen. Vi har busat i lekparken, ätit lunch,matat fåglarna i svandammen, sett lite fotboll, lekt ännu mera i en annan lekpark, sett lite "på andra sidan häcken" och lekt lite till
Det har varit en jättemysig dag & jag längtar tills vi får leka nästa gång.
När vi var vid svandammen och kikade på foglarna så kom ante på att han skulle gå in på ica & köpa en liten fralla så att jonte skulle få mata fåglarna lite.. Men jag undrar vem det var som hade mest roligt under matningen, Ante eller Jonte? Jag fick nämligen påminna A att J också skulle få lite bröd att kasta:P

A håller nu på att laga mat och jag känner hur hungrig jag börjar bli, det ser så gott ut det han lagar. Fläskfilégryta:)

Ha en bra lördagskväll allihopa!
kramkram

 
Favorit i repris, naturväv som bodbysundsbarnen gjorde i fjol:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0