lugnet före stormen

jag har just insett att det är farligt att känna sig lugn inför det här med studierna. Innan måndag har jag en uppgift kvar att göra, + kommentera lite filmer & kanske förbereda lite inför grupparbetet med frida om observationerna. Men de arbetena ser jag inte som några problem.. inte just nu iallafall:P
Däremot så gick jag in & kikade på vad som komma skall.. Och då kände jag mig direkt orolig igen. Jag undrar om det kommer kännas såhär innan varje ny kurs startar? För när jag läste kurshandledningen så tänkte jag direkt: jag hoppar av, jag skiter i detta.
haha, jag hatar att jag alltid blir så nervös inför allting. Jag måste skärpa mig.

Idag har vi iallafall varit på banken och fixat så A själv ska kunna skriva på husköpet på tisdag när jag är i Luleå. Det känns såå skönt att det är så nära:) Jag hoppades ju att vi skulle få börja flytta lite idag men där var jag lite för snabb. Anledningen till att S hade ringt var bara för att säga vilken tid vi skulle träffas på banken på tisdag:P skitans.

Nä, nu ska jag gå till svärmors hus och kolla om jag kan hjälpa till med någon.
Jag får bara ont i magen ju mer jag tänker på skolan.


Kommentarer
Postat av: Bea

Ja, vi måste absolut kolla på det på torsdag! Man ska aldrig ropa hej...

Kram

2009-09-22 @ 17:10:50
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: Moa

SLAPPNA AAAAAV!!!;) Förskollärarutbildningen är typ den mest oseriösa utbildningen man kan gå, om man tar den på rätt sätt..:) Man kan leka sig igenom hela. :) Så ta inte allt på så stort allvar, det kommer att gå jättebra. Jag har inte ens börjat med exam 2! På torsdag lägger vi på ett gemensamt kol, det blir toppen! Kram

2009-09-22 @ 23:18:57
URL: http://moawestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0