obervationsställe - check.

Nu har jag varit och hört mig för litegrann om var jag kan göra min observation & det gick väldigt smidigt. Första stället jag for till godkände att jag ska få sitta med under ett antal samlingar och anteckna lite. Det känns dock fortfarande lite si & så med den här uppgiften, allt hade ju varit så mycket enklare och smidigare om vi fått göra observationen under praktiken. men men.. inte så mycket att göra åt.

Det jag har kvar att göra idag när det gäller skolan är att ta fram några bilder om hösten, men det ska nog inte vara så svårt. Om inte annat så får jag väl gå ut en promenad med kameran så är det nog klart sen:)
Egentligen borde man kanske börja lite smått med skolans organisationer också, men jag har inte riktigt koll på var man ska hämta all fakta om det så det får nog ligga på hyllan tills i morgon då jag kan fråga tjejerna!


Det är ännu en superhärlig höst dag så se till att komma ut i den härliga luften kära läsare:)

kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0