observationstillfälle 1.

Imorse steg jag upp, trött som tusan efter en jobbig natt med mensvärk utöver det vanliga. Och med endast en alvedon i huset så lyckades jag efter många om och men somna.
Vid halv åtta skulle jag infinna mig på H för att göra den första observationen och det gick superbra. Vet ej om samlingen jag observerade var exakt 20 min som de var tänkt. Men det spelar nog inte så stor roll. Efter samlingen blev jag bjuden på frukost med de härliga barnen så jag ser fram emot att komma dit även imorgon & på onsdag:)

Idag väntar lite plugg, eller ska försöka ta mig i kragen när A har åkt till jobbet där vid 2 tiden. Nu snart ska vi åka till pappa. Ska även inhandla lite ipren så jag har ro att sitta stilla utan att bli tokig. Uppgiften jag ska göra idag känns dock väldigt jobbigt för jag har ingen aning om hur jag ska göra, men det kommer jag väl på under dagen.. hoppas jag!

Nu ska jag tvinga upp A ur sängen & in i duschen så vi kan åka mot örviken sen.
Ha en bra dag!
Kramkram


Ber om ursäkt för så mkt pluggsnack, men innan huset är vårt så händer inte så mycket annat än plugg & packning (& antes födelsedag.) Men håll ut, snart ska det komma bilder på renovering & inredning & annat smått & gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0