Städil.

Först & främst så måste jag ju skriva GRATTIS till Jonathan som fyller 2 år. Tiden går så fort, det var ju inte längesedan som han var en litet bebis. Vi kommer & grattar imorgon:)

Idag har vi varit en sväng på stan & inhandlat en present till storkillen och efter att jag kom hem så fick jag ett litet städil. Så alla överskåp i köket +  kylskåpet är urtorkade. Skönt. Det var två skåp jag inte nådde upp i så det får A ta någon annan gång. Kvällen blir nog i soffan under filten i väntan på att A kommer hem. Jag är trött & slut, lite ont i huvudet också..men jag hoppas att det går över.

Nu ska jag lusläsa blocket & sedan kika på lite andra hemsidor!

kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0