suck. pust.

Idag har jag börjat dagen på campus i bibblan. Jag, Frida & Bea har försökt att slå våra kloka huvuden ihop & göra klart några uppgifter. Helt klara är vi inte, inte än. Vi håller tummarna på att Moa är frisk imorgon så vi kan göra klart åtminstonde EN av alla uppgifterna.

Just nu står jag i köket & väntar på att A ska komma hem med mera golv. Vi håller på att lägga nytt golv i köket så de som ska ta över lägenheten tar den redan första oktober istället för första december.
Än så länge har det faktiskt gått riktigt bra, men vi har bara hunnit halvvägs & det är inte direkt stor yta att vistas på. Men jag håller tummarna på att vi klarar detta utan större missöden. Innan A for så predikade han länge & väl om att jag INTE får röra sticksågen. Den är faktiskt rätt farlig:P
Det är tur att han är så omtänksam:P

Om en timma ska jag åka till hjoggböle & hälsa på emma.
Hon ska få sitt paket & vi ska uppdatera varandra om vad som hänt sedan sist vi sågs.

Nä, nu ska jag kanske passa på att stoppa något i magen så jag inte är utsvulten när jag kommer till emma:)

kramhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0