hockey.

Ante är på plats & ser matchen mellan Aik & HV. Jag ligger hemma i soffan & ser matchen, hade varit kul att se den på plats men jag känner mig tyvärr inte så taggad på att vara bland så mycket folk. Men, än så länge går det bra för skellefteå & jag håller tummarna på att det fortsätter så hela matchen.


Illamåendet har nu hållit i sig i 2 hela dagar vilket känns lite halvjobbigt. Men, jag vet att det finns många där ute som har det betydligt värre än mig & jag vet ju vad som väntar. Så, även om jag inte är superglad dagarna igenom så är jag lycklig. Dessutom vet jag ju att det faktiskt går över. Förhoppningsvis har det gått över lite mer innan praktiken, för det var inte allt för roligt på fältstudierna när jag gick omkring som en levande vålnad.
Men som sagt, jag tänker försöka att inte klaga. Jag mår hellre illa & är gravid, än inte gravid alls:)

Nu ska jag fortsätta se matchen & bara ta det lugnt.


Kommentarer
Postat av: Jenny Lindgren

Åh, vilken rolig nyhet att mötas av efter att ha varit borta under påsken (och därav missat dina inlägg under helgen..)! Stort grattis till er båda och hoppas du får må bättre snart!!

2010-04-05 @ 21:50:59
URL: http://www.nya-livet.blogspot.com
Postat av: e

jag har sånna här armband mot illamåendet om du vill låna.. mig hjälpte dom inte så mkt men de kan ju vara värt att testa :-) annars finns dom att köpa billigt på apoteket.

2010-04-06 @ 13:33:52
Postat av: Cissi L

Grattis!! :)



Hoppas du mår bättre snart! kram

2010-04-06 @ 22:30:26
Postat av: Louise

Men gu vad roligt! Stort, stort grattis till det lilla livet!:)

2010-04-12 @ 20:40:51
URL: http://louisen.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0