både och.

Idag börjar skolan om för mina älskade pluggvänner. Det känns både trist att jag inte kommer få umgås med dem lika mycket som förr, men samtidigt är jag glad över att ta en paus. Men jag får helt enkelt stå för en massa fredagsfikan i höst så jag får höra om allt som de håller på med. Frida & Bea, Lyckatill ni kommer att klara er galant utan mig:)

Dagen på jobbet har varit lite lång, det är så tråkigt att jobba när man inte har någonting att göra. Tiden går såå sakta. Men, innan jag gick hem idag så hade jag fått några prover iaf så morgondagen lär gå lite snabbare iaf. Vilket känns bra. Och har jag riktigt riktigt tur så får jag äntligen träffa älskade lilla M också. Och det känns så roligt. Jag längtar hur mycket som helst!

Nu blir det att se film, och sedan sova.
Godnatt!:)

Kommentarer
Postat av: Frida

Vi klarade oss igenom Luleåtrippen trots att vi såklart saknade dig!! Vi har massor av skvaller och hoppas på en fika snart!=) Dessutom har vi ju som sagt fredagarna att se fram emot=)!

Sköt om er!!

Kramisar

2010-09-02 @ 07:52:16
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0