bebismys.

Igår när A & J for till rönnbäcken för att spela lite golf passade jag på att umgås med jessica & mysa med lilleman. Han var helt underbart söt och jag hade nog kunnat stanna kvar där hur länge som helst och bara tittat på honom. När man får hålla i en sån liten bebis så känns ens egna graviditet på nåt vis betydligt verkligare, det är ju en sån liten krabat som vi snart också ska få mysa med.
I början när vi kom dit så var Jonte vaken också och när jag gick omkring och höll i sebastian så började han skrika för att han var hungrig & då tittade jonte på mig och sa att han tyckte jag nog skulle ge tillbaka lillabror till mamma. haha, sötnosen. Han tänkte nog att han skulle sluta skrika då:P


Nu är ante hos tandläkaren & när han kommer därifrån ska vi åka en sväng till Nolia med svärmor & micke. Sen blir det bara att åka hem & hämta bilen för att fortsätta resan mot umeå där vår nya bil väntar på oss:) Det ska bli spännande. Vi stannar nog i stugan efter det & kommer inte hem förrän på lördagsmorgon när det blir att förbereda sig inför sommarens bröllopsfest nummer 2:)

Njut av det fina vädret nu!:)
kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0