glädje.

Idag fick jag veta att jag ska få jobba ända fram till sista oktober & det känns så härligt. Nu slipper jag påbörja skolan i höst eftersom jag ändå inte kan fullfölja hela terminen. Vilken lättnad. Nu gäller det bara att ansöka om studieuppehåll osv, men det ska väl inte behöva vara så svårt?!:)
Eftersom jag nu får jobba ända till oktober så känns det lite bättre även när det gäller mammapengen, men hur mycket/lite det blir det återstår att se. Väntar på att försäkringskassan ska höra av sig & troligtvis så är de dem som har ringt idag bara för att jag glömde mobilen hemma imorse. Men de ringer väl upp igen... hoppas jag:P

Magen växer så det knakar & man börjar känna sig allt mer klumpig, men trots det så älskar jag magen & det lilla livet som sparkar och rör sig dag som natt:)

Ikväll kan det hända att det blir att se fotboll, annars blir det nog att bara ta det lugnt. Ante & svärfar är ute och jobbar på med altanräcket & jag tänkte också försöka vara lite duktig & göra klart kompletteringarna. Nu fick jag faktiskt lite energi bara för att jag slipper skolan i höst;P

Ska försöka komma ihåg att lägga in en magbild i veckan också:)

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad skönt att det löser sig så du kan koncentrera dig helt på vad som komma skall och längta efter er nya familjemedlem!:)

2010-08-18 @ 20:55:30
URL: http://louisen.nu
Postat av: Anonym

Vad bra att du fick jobb så länge. Då får du ägna kvällarna åt annat. Vi är nyfikna på magbilden så vi får se hur stor du blivit :) Lite synd att vi inte hinner ses förrän till jul. Kramar från storasyster

2010-08-20 @ 21:00:45
URL: http://vilseidalarna.blogg.se/
Postat av: Frida

Klart jag/vi är med på Tisdag=)!! Vi kan väl höras innan det (ja, jag ska fylla på telefonen så jag kan svara på mess och på så sätt inte glömma att svara)

kramisar=)!

2010-08-22 @ 01:25:51
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0