halsont.

Imorgon blir det en date med brudarna hemma hos bea, i deras nya hus. Det ska bli riktigt kul att se var & hur de bor. Om jag nu hittar dit vill säga;P Men det ska nog lösa sig. Jag håller dock på att bli förkyld, ont i halsen och tung i huvudet. Men ingenting kan stoppa mig imorgon. Jag ska träffa tjejerna, så är det bara. Det var så längesen sist & nästa vecka börjar ju skolan om för dem så då blir det fullt upp igen.

Idag har vi varit på den andra föräldraträffen & trots att de tar upp väldigt intressanta saker så lyckas de tyvärr göra det så långdraget att man inte riktigt orkar koncentrera sig. Sen känns det dessutom så svårt att sätta sig in i hur man egentligen vill ha det när man väl kommer in på förlossningen. Man har ju ingen aning om hur det kommer vara eller kännas. Ont som tusan kommer det såklart att göra, men jag vet ju inte på vilket sätt. Man får nog helt enkelt lita en hel del på barnmorskan + att man nog måste vara öppen för deras råd och förslag. Så jag är inte speciellt orolig, inte nu iaf. Man vet ju aldrig hur det känns när det väl börjar närma sig:P


Nu är N på väg hit för nu är det filmtajm. För min del blir det nog bara att se början av filmen för sen kommer jag nog att somna. Som vanligt.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Bea

Tack för igår! Sant som du säger att vi MÅSTE träffas oftare :) Kramar

2010-08-25 @ 12:57:10
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0