måndag.

Idag har Antebörjat om att jobba heltid, tänkt vad fort tre veckor går. Helt sjukt. Tvättmaskinen är i fullgång, Charlie sover för tillfället & sängkläderna är ute på vädring. Jag borde försöka städa lite idag också, men just nu känns inte det så lockande.. men som tur är så är det ju många timmar kvar på dagen så jag kanske hinner det också. Annars har jag ju hela veckan på mig. haha.
När C vaknar ska han äta & sen blir det nog att gå en promenad till ica. Frukosten idag bestod nämligen av tre husmans med enbart smör, ingen höjdarfrukost direkt. Och om det fortsätter snöa som det gör nu så måste jag nog skotta lite också.


Helgen blev hektisk men väldigt trevlig & mysig. Vi hann faktiskt både till Bodbysund igår + en vända på skyltsöndagen här i hamn & vi var dessutom i tid till Madde & Tobbe. Vi är nämligen inte direkt kända för att någonsin vara i tid & nu med Charlie så stämmer det då verkligen:P Det var iaf riktigt kul att träffa alla i bodbysund också, det var ju så längesen jag var där sist & barnen hade gjort så fina saker som de sålde på marknaden.


Nu ska jag plocka ur diskmaskinen så det är gjort.
Ha en bra måndag allihopa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0