...

Ska det aldrig sluta snöa?!



..ser ett par blinkande lampor påväg mot huset.. Plogbilen är på ingående. Nu vet jag vad min eftermiddag/kväll kommer att bestå av.

-------------------------------

Nu är återigen en tung plogkant borta. Suck, vad trött man blir. Man får helt enkelt se det som träning.
Det jobbigaste är dock att när man skottat hela gården så är det lika mycket som när man började. Så om man tycker att det är kul så kan man typ skotta dygnet runt. Det vill dock inte jag, utan jag går istället ett kvarter bort & snåläter av min älskade mamma:)

 

Bea & frida, vad säger ni om fika på dungatan på torsdag?:)
Moa, du är självklart välkommen du också!


Kommentarer
Postat av: Frida

"Lite" snö skrämmer inte mig! jag kan tala om att efter att ha dragit/slitigt/kämpat hem vagnen i drivor av snö idag känns det inte så märkbart med lite puder att skotta av från bilen;)!!

2010-02-02 @ 19:03:29
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0