Fredag.

Dagarna bara rusar iväg, men det är ändå väldigt skönt att fredagen äntligen är här. Vid två tiden ska jag till stan & träffa tre stora & två små brudar hos Bea. Det ska bli så trevligt:) Jag blir så glad varje gång jag vet att jag ska få träffa pluggbrudarna (moa inräknad) för att när man pluggar hemifrån så träffar man faktiskt inte så många människor. Och ju fler dagar i sträck man tillbringar inomhus med skolböckerna desto skabbigare blir man. Så, om ni någon gång vill komma och hälsa på mig så är det bäst att ringa först. Annars vet man aldrig vad som kommer & öppnar;P

Igår kväll såg vi filmen FAME & det var en klockren Johanna-film. Och som vanligt med johannafilmer så blev det lite tårar i slutet. En mysig film helt enkelt. Just vad jag behövde:)

Nu ska jag gå & klä på mig, sitter fortfarande med morgonrocken på mig efter duschen. Jag har lite problem att välja vilka kläder jag ska ha på mig idag nämligen. Vår tvättmaskin gick sönder i början av veckan - just när alla kläder i princip var skitiga. Så i förrgår tvättade jag några maskiner hos mamma, men jag har inte orkat gå & hämta de rena kläderna än. Eller, det känns inte så roligt att gå från mamma med en stor ikea påse fylld med kläder. Så jag väntar nog tills ante kommer hem ikväll innan jag hämtar kläderna;P haha.


Nä, nu måste jag försöka göra något nyttigt innan frida kommer och hämtar mig!

Njut av att helgen snart är här:)
kramar

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad roligt att du är tillbaka - tummen upp och jättefin design=)!!!

kramar

2010-02-26 @ 11:22:16
URL: http://t

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0