kalas nr 2.

Ante jobbar hela dagen idag & imorgon också så jag har bjudit in mig själv på ännu ett kalas. Så snart blir det att bege sig in i duschen för att senare göra sig redo inför kalas nummer två. Denna gång är det Ellen som fyller år. Stortjejen. Hela 7 år fyller hon. Tiden går så fort, nyss var hon ju en liten bebis.

Snön fullkomligt vräker ner & den snön jag nyss skottade bort lär inte vara borta speciellt länge. Varje gång jag är ute & skottar så börjar jag gruva mig lite inför våren och plusgrader. För var ska all snö ta vägen? Jag vill ju helst slippa få det i källaren.. Det ordnar sig ju säkert på något sätt, men det är ju inte direkt lite snö som ska smälta bort innan sommaren är här. suck.

Hm, mer då.. Jo, ikväll blir det (förhoppningsvis) en date med familjen J & det ser jag verkligen fram emot. Det var så längesedan vi var där så det ska bli riktigt trevligt. Lite bus blandat med melodifestivalen skulle jag tippa:)

Nä, nu måste jag skynda mig in i duschen.
Trevlig lördag:)


stugan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0