mysfredag.

Nu har jag kommit hem igen från dagens fikadate & shoppingrunda på stan.

Bea bjöd på en massa godsaker, hon har satt ribban högt inför nästa fika kan jag lova;) Thea & Mollie busade på & de är ju så sockersöta båda två. Helt underbara småflickor:) Alltid lika roligt att träffas & leka, mysa, fika & tjattra:) Tack för ännu en riktigt trevlig eftermiddag:)

Efter fikat fick jag skjuts av Kim (tusen tack) in till stan där jag mötte upp mamma. Jag köpte två kuddfodral till soffkuddarna som börjar se lite slitna ut. Gråa. Sen köpte jag en skjorta till mig själv & en tröja till mamma. Det var så kul att få köpa något till henne för en gångsskull. Annars brukar det oftast vara så att det är jag som får en massa saker. Tröjan blev riktigt fin på henne & jag tror att hon blev rätt så chockad när jag erbjöd mig att betala. haha:P

 

Nu sitter jag & väntar på att ante ska komma hem från jobbet. Som vanligt blev han tvungen att jobba över & jag hoppas verkligen att det känns bättre med tandvärken:/ När han kommer hem blir det att laga middag & sedan borra ner sig i soffan med en filt & kanske en film? Vi får se vad vi hittar på. Ante ska iaf jobba hela helgen så det blir nog väldigt lugnt.

Nu ska jag stöka bort lite här hemma & förbereda lite inför middagen.
Trevlig kväll:)


Kommentarer
Postat av: Kim

Det var så lite så ;)

2010-02-27 @ 19:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0