strejk.

Det är tur att det finns vänliga själar även här på dungatan. Grannen mittemot såg mina vädjande blickar & just när jag gett upp hoppet så kommer han gående mot mig - med snöslungan;) Vilken glädje.
Ante jobbar ju som vanligt när det snöar som mest så det är bara för mig att vara ute & kämpa. Jag & alla karlarna på gatan. Fortsätter det snöa så har jag seriöst funderat på att strejka!:P
Nu får det vara NOG!

om jag ska gå till något roligare så blev jag bjuden på nybakat bröd hos mamma imorse. Min mamma är ju för underbar. Hon har även hjälpt mig lite med skottningen idag. Tänk så mysigt det är att bo så nära sin mamma, & att bli bjuden på söndagsfrukost det tackar jag absolut inte nej till:)


Nu tror jag att det blir soffan, med filten, framför OS. Man måste ju passa på innan det tar slut:)

kramkram!

Kommentarer
Postat av: Bea

Vilken snäll granne :) Nu ska jag också lägga mig i soffan och fortsätta se en svensk deckarserie! Är proppmätt efter helgens kalas/dopfirandefikaätamassormedonyttigttillsmannästanspyr! Kommer nog att ringa dig imorgon.. är liiite osäker på vad jag ska skriva på sista frågan i läroplansuppgiften. KRAM!

2010-02-28 @ 19:37:47
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0