fullt upp.

Idag har vi hunnit med en hel del, vilket känns riktigt skönt:)
Vi åkte en sväng till stan & solbacken & handlade mat. Därefter hem till mamma & janne för att skotta deras gård, hem till oss & fortsätta skottandet. Laga mat, våfflor dagen till ära. Mamma & janne kom på middag och hjälpte oss sedan med datarummet. Nu är alla täcktapeter på plats, taket är målat första varvet & vi har hunnit spackla lite. Ante har hunnit måla listerna ett varv till & jag har bakat & bjudit på muffins.
Mamma har testat att spela Wii & det var en upplevelse kan jag lova. Bara tanken på mammas boxningsstil får mig att skratta. Men hon lyckades knocka motståndaren så lite flyt hade hon ändå:)
Vi har hunnit skotta gården ännu en gång & nu snart väntar nog sängen. Jag känner att jag börjar bli rätt trött.

Morgondagens schema består av att måla taket ett varv till & grundmåla runt fönstret. Måla listerna sista varvet & sedan läsa läsa läsa. Jag måste läsa igenom mitt kapitel som jag senare skall ställa en fråga ur. Så det kan ju vara bra att ha några dagar på sig att fundera ut en bra fråga:)

Nu, en snabbkoll genom bloggarna sedan Mentalist & godnatt!

Kommentarer
Postat av: Frida

hej och hå vad ni shåååar och har er och du ligger ju riktigt bra till i skolarbetet ju=)! Jag ska nog börja läsa få se nu...nästa vecka haha ha`de bra!!

kramar

2010-01-27 @ 22:43:08
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0