klippning.

Nu har jag bokat en klipptid, på måndag klockan två ska jag fira att jag gjort bort den första salstentan. Jag ska fira & ladda batterierna för att sedan börja med matematikuppsatsen på tisdag:P

Jag & Bea har suttit & försökt slå våra kloka huvuden ihop & jag hoppas & tror att jag lärt mig något mer under förmiddagen. Eftersom det inte är någonting som är öppet på skeria så har vi jobbat fram till lunch & sedan gick vi in till stan & unnade oss en långlunch uppe på ck. Jag har ju sagt att jag ska försöka tänka positiva tankar under detta år & det gör jag för fullt. Jag försöker intala mig själv att både tentan & uppsatsen + seminariet kommer gå som smort. Mina plugg kollegor är dock inte riktigt lika positiva, så därför är det ju extra bra att jag är positiv. 
Däremot så vet jag ju att om det är någon av oss tre som kommer kugga så är det ju troligtvis lilla Johanna.

det ser inte så bra ut för aik just nu, meen det är ju 1 & ½ period kvar så jag fortsätter med min positiva inställning & fortsätter heja fram grabbarna.. men de måste skärpa till sig rejält. Från & med nyss.


puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0