krogrunda.

Igår var vi på middag med B & B på Oleary´s där vi åt & drack gott medan vi hejade fram AIK till en härlig seger. Mycket folk & bra stämning. Därefter åkte vi till Ursviken några timmar för att sedan åka tillbaka till stan & scandic. Där mötte vi upp Johnny & Jimmy som var på Gräv & Schakt partaj. Det blev ett snabbt besök där innan vi begav oss mot st8. Jag var egentligen inte så sugen på att gå ut igår men med lite övertalning så följde jag ändå med. Vilket jag är glad för idag. Det var faktiskt rätt så kul ute igår, för ovanlighetensskull. Det som var mindre roligt var väl när vi skulle försöka ta oss hem. Men efter ca 2 timmars väntande på MAX så kom äntligen taxin vi hade beställt. Humöret var inte på topp då kan jag lova, men som tur var så fick vi en trevlig chafför så då gjorde det inte så mkt. Taxibolaget borde dock kunna säga att det ska ta lång tid innan en taxi kan komma istället för att lova att den ska komma efter en kvart.
Dagen var inbokan för att umgås med emma, men eftersom vädret inte är det bästa så ska vi ses en annan dag. Det känns inte så kul att emma ska måsta köra hit i snöröken + att det inte är så roligt att vara ute och gå idag heller. Så istället åkte vi upp till stan & leos lekland där vi busade med jonte ett tag. Ante var väl inte riktigt så förtjust i alla barn & ljudnivån som var där inne. jag undrar varför? Haha:P
Jag tyckte däremot att det var riktigt roligt så dit ska jag absolut fler gånger, jag undrar bara vems barn jag ska kidnappa först? någon frivillig? :P

Annars idag har vi städat, tvättat, diskat, skottat, satt upp listerna i datarummet, burit över skrivbordet m.m. Nu har vi äntligen klart i datarummet & nu kan jag snart inte hålla mig längre.. Nu måste vi snart till IKEA;P

Nu ska jag gå & dammtorka lite i vardagsrummet & hänga upp tvätten sen hoppas jag att det blir middag för min mage skriker efter mat just nu.

Hoppas ni haft en riktigt mysig helg:)
kramar


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag vill gärna ha med mig någon "barnvakt" på leo´s så att jag själv får sitta ned och dricka ne kopp kaffe någongång haha!!!

2010-02-01 @ 13:35:31
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0