kyla.

Läste just på norran.se att det är närmare -30 i Skellefteå. Här ligger temperaturen närmare -20 än -30 vilket känns bra. Kylan lär ska hålla i sig ett tag till. Men det gör det bara mysigare att tända några ljus & bara mysa:) Ante är på bio & jag håller tummarna på att vår älskade skrotbil vill starta när han ska hem närmare midnatt.

Under dagen har jag haft finfrämmande av Malin. Alltid kul att ses & uppdateras om lite skvaller:) Förhoppningsvis hinner vi ses även på söndag innan det är dax för henne att bege sig till storstan igen.

Pluggandet går väl sisådär. Läser lite. Gör absolut ingenting. Läser lite till. Lagar mat. Läser lite. Ser på tv. Läs.. Ja ni förstår. Det är alltså inget sammanhängande råpluggande som försiggår här hemma. Imorgon däremot hade jag tänkt skärpa till mig rejält då jag ska slå mitt super kloka huvud mot fridas & beas.
Det kommer att gå bra. Det ska gå bra. Det måste gå bra.

Nu ska jag ta alla mina pappersbuntar. Lägga mig i sängen. Läsa igenom alla en gång till. Sedan ska jag se lite oskyldigt dömd. Därefter blir det att dejta den där "blund". Och om jag har riktigt tur så kanske Piaget, Vygotskij, Dewey eller någon av de andra också hänga med & berätta lite mer om dem själva:P


Godnatt kära läsare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0