ljusa tider.

Första dagen i luleå är avklarad.
Dagen har varit lärorik på andra sätt än tidigare, pennan har fått vila. Likaså hjärnan när det gäller att lyssna & försöka skriva så mycket som möjligt på kortast möjliga tid.
Uppgifterna och den nya kursen känns helt underbar faktiskt. Tro det eller ej, vi har iofs inte fått alla uppgifter än men det känns ändå som en väldigt rolig kurs:)

nu ska vi åka till svärmor och lämna något paket, därefter blir det att frossa i glass. (ja, jag vet att det bara är tisdag men efter en hel dag i luleå så känner man sig på något sätt värd lite godsaker) Sen blir det en tidig kväll. Jag ska hämta upp Frida 05.40 & Bea 06.00. Hej & hå så tidigt. Det är dessutom min tur att köra så just därför har jag bytlånat bil med mamma;)

Justja, svärmor var det ja.

Kram & godnatt!:)

Kommentarer
Postat av: Maria Eriksson

Glass är inte godis:) Men brukar ju säga godis på lördagar, då räknas ju inte glass:)

2010-01-19 @ 21:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0