lyckligt lottad.

Jag känner mig så glad & tacksam för att ha de vänner som jag har. Jag vet att jag ofta skriver hur glad jag är över att få plugga med frida & bea. Och återigen så känner jag hur lycklig jag är. Vi har nu suttit hela dagen med att kämpa & försöka få ihop allt inför tentan på måndag & ju mer vi pratar desto mer faller på plats. Tänk vad mycket man lär sig av att vara tillsammans:)
Efter mycket funderingar hit & dit så insåg vi alla tre att vi var väldigt trötta & tunga i huvudet så det blir att fortstätta med allt imorgon istället:) we can do this!:)

Kvällen är ägnad till hockey & mys!

Tack för mig:)
kramar!

Kommentarer
Postat av: Bea

Eller hur! Jag har alltid tyckt/känt att enbart skrivandet har fått nåt att fastna i mitt huvud. Men oj så fel jag har haft! Att sitta och diskutera med er har nog gett mig mer än vad jag någonsin skulle kunnat tro! Tack! :)

Vi ses imorgon! Kram

2010-01-07 @ 19:56:58
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: Frida

Vad fin du är jag känner detsamma och trots att jag varken vet om det är Fredag eller Torsdag, vad ett kårkort är eller var jag ens har det så vet jag då att vi tre tillsammans är det ulktimata teamet! Helt sjukt hur bra vi kompletterar varandra!!=)=)



Kram kram

2010-01-08 @ 08:03:58
URL: http://tokiz.blogg.se/
Postat av: Maria

Det är bra att ni har varann:) Det är alltid skönt att ha någon att fråga när man inte förstår för andra kanske ser det på ett annat sätt... Lycka till brudar å kämpa på! och ja ni klarar det här!:) Kram

2010-01-08 @ 10:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0