matematiken i förskolan.

I julklapp önskar jag mig en hjärna som är inprogramerad att skriva bra & som är idérik.
eller, jag kan ta det i födelsedagspresent istället. Den kommer ju iaf några månader tidigare:P
Jag tror nämligen att det skulle bli lite roligare att skriva då. Inte som nu när allt känns segt, tomt & tråkigt.

Jag avundas dem som kan skriva jättemycket men ändå få det att vara intressant. 
 







Gick just ut en sväng med Ada, men jag kan ju inte säga att hon trivdes så bra. Hon började skaka innan vi kom fram till postlådan. stackarn. Hon flirtade dock med grannarna mitt emot så vi var över & pratade lite franskbulldog. Är förövrigt första gången jag är över & pratar med dem. Kändes bra faktiskt. Ännu en granne att hälsa på i fortsättningen:P Nu ligger hon bredvid mig på golvet och sover vilket ser väldigt inbjudande ut. Men jag måste försöka skriva åtminstonde några rader till innan jag ger upp.



Kommentarer
Postat av: Frida

heja heja vi klarar det och föressten så gör du alltid bra ifrån dig hur jobbigt det än känns och det kommer du att göra nu också!! kramar

2010-01-14 @ 22:48:00
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0