mörkt.

Just nu sitter jag i köket, i mörkret, & funderar på om jag ska återgå till boken & filten i vardagsrummet eller om jag ska ta med mig boken & ta ett varmt bad. hm, kan inte bestämma mig.

Tentan är nu äntligen avklarad, den skrevs på 1½ timma igår & det kändes ändå hyfsat bra efteråt. Jag skrev på alla frågor, dock vet jag ju att några svar kommer vara fel. Men förhoppningsvis bara några få.
Efteråt unnade vi oss en lunch på Viking & jag måste återigen berömma dem för deras goda mat. Denna gång blev det lunch buffén:)
Och som pricken över i:t så hade jag ju bokat in en klipptid också så man kan väl säga att jag firade fullt ut efter tentan. Men det är väl så det ska vara? positiv förstärkning eller hur tjejer? ;P

Imorgon ska vi hämta Ada, så resten av veckan kommer tillbringas mysandes med henne + många promenader vilket jag verkligen börjar behöva. Nu är det dax att ta tag i de extra kilona som finns på kroppen. Jag måste också börja på - och helst skriva klart matematikuppsatsen som jag inte börjat på än. Jag har dock ett flertal matematikböcker hemma nu så det ska nog inte vara så stora problem.

Nä, nu blir det nog soffan igen innan A kommer hem. För då blir det att se the Mentalist:)

 

Kramhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0