Nintendo Wii

Jag har aldrig förr förstått förtjusningen med att spela nintendo wii. Vilket starkt kan bero på att jag aldrig testat. Nu på senaste tiden har jag dock varit sugen på att prova så idag kom ante hem med sin brors wii som vi fått låna. Jag är glad att grannarna har sin vi-drar-ner-alla-persienner-i-huset perioden för då kan vi stå och boxas i vardagsrummet hur mycket vi vill utan att känna sig allt för dum. haha.
Nu när jag testat har jag iallfall insett att det faktiskt är rätt kul. Även om jag är rätt värdelös såhär i början. Men jag kan lova att vi tar i för kung & fosterland även fast vi vet att man egentligen inte behöver. Men det blir ju inte lika kul då;P


Min promenad idag blev rätt lång.. ca 1½ timma. Skönt & kallt. Imorgon väntar uppsatsen på mig & kanske en boxningsmatch..eller två;P

Godnatt!:)

Kommentarer
Postat av: emma

boxning lät ju som ett bra sätt att avreagera sig på! :P

2010-01-26 @ 08:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0