saturday.

Det har varit en lugn dag. Fika på dungatan 10 och sedan hockey. Fikat var supergott, aik vann & Ada är fortfarande supermysig. Hon är som en skugga efter mig & ante har inte så mkt att säga till om:P stackarn.
Vi blir inte mindre sugna på att skaffa oss en egen liten fralla, & har vi tur så har vi kanske en liten krabat att ta hand om före sommaren:)

Grabbarns sitter bredvid mig och tar sig några öl. Vi får se vad som händer för dem senare, jag håller bara tummarna för att jag ska slippa skjutsa dem någonstans. haha.

Nu vill a visa en bil för jimmy så det är väl bäst att låta han få datorn en liten stund. Därefter blir det att kika runt lite på IKEA;) ante har nämligen lovat mig att vi ska dit, snart. Lovely! haha.

Kraamheej;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0