tandläkaren.

Nu är luleådagarna över för denna gång, nästa gång blir v.7 i februari. Det är alltid kul att träffa de andra i klassen när vi har träffar i luleå. Det enda som är lite halvjobbigt är bilresan. Väglaget är ju faktiskt helt ok, men när man åker hemifrån vid 6 tiden på morgonen & mörkret är svartare än svartast så blir det väldigt påfrestande för ögonen. Men, vi klarade oss helskinnade både dit & hem. Och eftersom vi går mot ljusare tider så blir det bara körvänligare. Det uppskattas!
Kursen känns fortfarande väldigt rolig & intressant. Nu gäller det bara att skriva klart matematikuppsatsen så att jag kan dyka ner i den andra böckerna.
Redovisningen på matten gick också rätt hyfsat, det är bra träning att måsta stå inför klassen och flera som man inte känner. Jag var inte nervös eller så inför självaste redovisningen, men det känns alltid som att man har rört ihop allt & att ingen i klassen förstår. Meen, jag gjorde mitt bästa & det är ju huvudsaken. eller hur?:)

Dagen har börjat väldigt lugnt, tog en liten sovmorgon & åt sedan frukost för att nu återigen sitta i sängen och kika runt på datorn lite. Halv 1 väntar tandläkaren & jag håller alla mina tummar & tår att jag inte ska få samma som massakerade frida när hon var där sist. Fridas berättelse har nämligen gjort mig lite skeptiskt inför tandläkare. Kan väl inte direkt påstå att det varit kul att gå till tandläkaren förr heller, men det beror mest på den äckliga banansalvan. haha. Efter varje tandläkarbesök när jag var mindre så försökte jag peta bort banansalvan mellan tänderna.. huvva!

Nu ska jag kika lite på Ikea & lite skolgrejer.

Ha en bra dag allihopa:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0