ut med julen.

Igår var jag duktig & plockade bort julen, allt som är kvar är adventsstjärnan ute på inglasningen. Men jag tror att den ska få sitta där iallfall några dagar till. Det är så mysigt med en liten "lampa" där ute. Speciellt nu när alla fönster är totalt igen frostade:)

Idag på förmiddagen satt vi återigen hos frida med våra huvuden i behaviorismen, kognitivismen & den sociokulturella teorin.  Vissa saker klarnade & andra blev nog mer krångligt. Men trots att jag inte känner mig helt 100 redo inför tentan så har aftonen spenderats med att städa. Har dammsugit & dammtorkat i köket, vardagsrummet & hallen. Sovrummet & toaletten + nedervåningen får vänta tills imorgon. Det är ju ändå fredagkväll:)



Jag var nyss in på hemsidan där man kan beställa det, enligt flera, jätte bra medlet för typ spisen, badkaret, kyl/frys osv.. J & M har köpt deras på Nolia. Men jag vill ha det nu. Såklart så finns det ingen återförsäljare här i skellefteå & det kostar typ lika mycket att köpa självaste medlet som att betala frakten & allt sånt. Så typiskt. Men om det är någon annan som vill beställa fix-universal så får ni gärna höra av er. Beställer man mer än 6 stycken så är nämligen frakten gratis:P

Nu väntar jag bara på att klockan ska närma sig halv tio så att A kommer hem från jobbet:)
Trevlig fredag kväll önskar jag er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0