bröllop.

Imorgon efter jobbet ska vi, hela familjen, mamma, janne, pappa, ante & jag, packa in oss i bilen för att åka mot dalarna & grängesberg. På lördag ska nämligen min kära syster & Johan gifta sig & det är ju någonting som man verkligen inte kan missa. Det känns lite trist dock att vi bara hinner vara där några få dagar... vi kommer ju fram seent på torsdag & måste åka hem någon gång mitt på dagen på söndag. Så det blir en snabbvisit. Men garanterat en väldigt minnesvärd tripp:)

Jag tror att jag har packat allt som ska med, är det något jag glömt så hinner jag nog packa det imorgon.
Nu ska jag börja dra mig mot sängen för det blir en låång dag imorgon.


Trevlig helg på er & sköt er snyggt på stadsfesten;P

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas ni får en superhelg! Vi måste ju träffas snart, magbilden var jättefin!!! Kör försiktigt. Kram :)

2010-07-08 @ 08:36:52
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0