fullt upp.

Det är så mycket på gång runt om kring så jag hinner faktiskt inte uppdatera bloggen så mycket. Dagarna tillbringar jag på rönnskär och eftermiddagarna/kvällarna tillbringas med nära & kära på lite olika håll. Jag har just suttit och uppdaterat mig lite i bloggarnas värld och inser att det är många där ute som njuter av sommaren och värmen.
Min mage den växer och krabaten rör på sig hela tiden, det är sällan en lugn stund. Men det är så mysigt & jag längtar till nästa vecka när det äntligen är dags för ett besök hos barnmorskan igen:)

Nu ska jag gå och börja med maten för snart kommer syster & Johan hit på middag.

Hoppas ni har det bra där ute!

Varma kramar!


Kommentarer
Postat av: Fam Forsgren

Tack så mycket för den goda middagen som ni bjöd på. Synd att vi bor så långt bort så vi inte kan komma oftare och njuta av den goda maten och trevligt sällskap.

2010-07-22 @ 22:35:57
Postat av: Jessica

vilken skillnad det är med första och andra barnet..jag kände precis som dig med första..allt var spännande och varje besök hos bm längtade man till..nu typ svär jag lite tyst för mig själv varje gång jag måste he mig iväg och lyssna på dom där samtalen hur man ska andas och sånt haha =P

2010-07-23 @ 07:43:45
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0