en efter en..

Nu börjar lärarna ta tag i mina uppgifter & rätta dem. Nu är det bara tre (fyra) frågetecken som jag väntar ska bli bedömda. Så nu är jag ett G & ett VG rikare. Sweet. Helgen kan ju inte börja på bättre sätt. haha. Det verkar nästan vara så att ju sämre jag tycker att det går desto bättre blir betyget.. ja, ok.. inte alltid. Men nu var det iallfall så!:P

Besöket på arbetsförmedlingen gick riktigt bra idag, snabbt och smidigt vilket jag tycker är bra! Att jag däremot inte sa rätt postnummer är ju en annan femma. haha. Hon som hjälpte mig sa flera gånger att det inte kunde vara rätt, men jag hävdade starkt att jag visste. När jag kom hem tittade jag & det jag sagt var ju fel. Rätt siffror dock.. men i fel ordning:P
Men min hjärna går på högvarv ibland, det har inte bara hänt en gång på sistonde att jag frågat samma fråga till ante flera gånger efter varann. Eller berättat något som hänt flera gånger utan att jag vet om det. Illa!:P

Ikväll ryktas det om bio med Jimmy & Ante. Jag föreslog Sex and the city 2 men den gick tydligen inte hem. Det  är egentligen ingen av de andra filmerna som går ikväll som tilltalar mig speciellt mkt, men jag följer med iallfall. För popcornens skull;P

Nu väntar jag på att A ska komma hem från jobbet så vi får äta, blir lax & färskpotatis ikväll:)
Trevlig kväll allihopa:)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag följer gärna och ser Sex and the city 2 om du ska se den, får nog inte Fredde med mig på den...

Ha en bra helg.

2010-06-04 @ 22:51:59
Postat av: Frida

Hoppas att lärarna skyndar på för jag är också övervänt! Jag fick samma betyg som du så de kanske synkar varandra i både tid och betyg ;)!! Ses till veckan!!

kramar

2010-06-05 @ 23:36:09
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0