sängdags.

Idag har jag jobbat ännu en dag med en grupp fantastiska barn. Det är så roligt att jobba med dem för de är så positiva och tycker istortsett om allt. Super kul! Idag har vi tömt maskkomposten i blombänken så nu är maskarna fria:)
När småttingarna slutat så gjorde jag lite inventering och annat smått & gått som brukar vara mina arbetsuppgifter & det var skönt att få jobba en hel dag eftersom det inte visar sig så mkt i plånboken när man bara jobbar några timmar per dag. Men, jag ser det mest som en utmaning och som träning. Och jag tror att jag fått träna att vara "fröken" med en grupp barn som passar mig perfekt. Nu håller jag bara tummarna för att Majsan ska bli frisk så att hon hinner träffa barnen innan det är dags för sommarlov!

Imorgon ska jag plantera mina blommor som jag köpte igår när jag & mamma var i ursviken, sen hoppas jag även på en fika eller eventuellt lunchdate med Frida & Bea:) Moa, du får gärna hänga med du också:)

Nu blir det snart att sova, för nu börjar jag vara riktigt trött.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0