vattenmelon.

Igår när jag läste icamaxi bladet så såg jag att de hade vattenmeloner för bara 5kr kilot. Snabbt som tusan skickade jag ett sms till ante och bad han köpa hem en melon för den vi hade i kylen planerade jag på att äta upp. Haha, sagt och gjort. När A sedan kom hem så har han med sig en melon på endast 8,2 kilo. Så ni kan ju gissa vad jag ska leva av några dagar framöver. Det ryms nämligen inte så mkt mera i kylen för tillfället:P

Säkerhetsutbildningen på rönnskär igår gick riktigt bra. Jag tyckte dessutom att det var en rätt så intressant information. Speciellt när jag fick höra att vi skulle få ersättning för de antal timmarna som vi satt & lyssnade. Helt klart lätt förtjänta pengar;)

Idag åker Hector hem & det kommer som vanligt att bli väldigt tomt. Men, jag förstår ju att han måste få åka hem & bekanta sig med den nya familjemedlemmen:)
Hector är världens mysigaste hund och hur gó som helst. Men igår när jag kom hem från mitt möte, jag hade varit borta i endast 3-4 timmar, så inser jag att det bor en liten buse i denna lilla kropp ändå. Alla skor - alla han kom åt iallfall, låg utspridda över hela övervåningen. Några i hallen, några skor i vardagsrummet och jag tror att jag dessutom hade fyra olika skor på min väska som står inne i sovrummet:P sötnosen. Att han dessutom verkar ha ett dille på antes sockar gör att jag nog måste städa bort både skor & sockar från olika delar av huset + dammuga upp en halv hector. För hårar det gör han. Men, jag trivs ändå:)
Nu ska jag sätta mig på inglasningen & äta lite melon & jag tror nog att jag har en till här hemma som vill smaka. Melon verkar gå lika bra hem hos hector som hos mig:P

Byye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0