besiktning.

Nu förstår jag ju att ni undrar hur det gick för oss på besiktningen idag. Och jag kan lova er att min älskade andreas aldrig sett så nervös ut i hela sitt liv. Innan vi körde in bilen så tittade han på mig och sa att vi säkert skulle behöva betala 7000:- för allt som skulle vara fel. Mitt under självaste kollen så ändrar han sig till 2500:-

Men, vi behöver inte betala någonting. Inte ens en ombesiktning.
Peggan gick igenom utan anmärkning - förutom två trasiga lampor. (som funkade en halvtimma innan)

Jädrar så skönt det var att köra därifrån & det tog ett bra tag innan vi fattade att den verkligen hade gått igenom.
Den är kanske inte så pjåkig ändå den där peggan;P

Kommentarer
Postat av: Bea

Hääärligt! ;D

2010-03-04 @ 08:33:18
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: Bea

Vi ska besikta våran bil till veckan... det har varit blankt 2 år i rad. känns som att det kan bli en liten smäll...i år.

2010-03-04 @ 08:39:01
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0