deprimerad

När ska detta skitväder sluta? Jag vill ha sol & vår. Snö som smälter och fåglar som kvittrar. Men det man får är snöstorm mest hela dagarna. Ursh vad tråkigt. Att jag dessutom är hemma helt själv gör ju inte saken roligare. Jag försöker tagga upp mig själv för att gå ut & skotta men innerstinne håller jag tummarna på att vår kära vän Jonny ska komma med traktorn. Fast eftersom det inte bara är på dungatan det är snökaos så är han garanterat någon annanstans och skottar för fullt. Där det behövs mer. Mej jag måste säga att det har varit guld värt att ha en vän som J denna vinter. Helt underbart.



aah. på med ytterkläderna & fram med spaden...

Kommentarer
Postat av: Moa

Det har tydligen inte snöat såhär mycket på 80 år.. Haha, helt sjukt.



Ska ni träffas något i veckan? Kan inte fika på fredag heller tyvärr, men någon annan dag kanske?



Kram



2010-03-29 @ 12:33:22
URL: http://moawestermark.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Ser fram emot morgondagen! Kan som vanligt bli riktigt kul!

2010-03-31 @ 19:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0