arga snickaren.

Jag har just konstaterat att jag också vill ha ett besök av den arga snickaren. Även om vårt hur inte alls ser ut som det gör på tv så verkar han ju vara så mysig och generös. Han kan gärna få köpa byggmaterial till oss också och bara lämna här ute på gården;) ´

Nu är målningen nästan klar nere i badrummet, det är bara panelen bakom tvättmaskinen som är omålad men där har vi inte riktigt kommit fram till hur vi vill ha det än. Men det blir nog att måla där inom de närmaste dagarna. Tanken var att vi skulle vara klara med badrummet innan vi åker till ikea på lördag.
Det är nämligen på tiden att vi börjar beta av rum för rum här hemma.
*Badrummet uppe & nere ska få bättre förvaring och avställningsytor.
*I gillestugan ska tapeten bytas och panelen skall målas vit
*En soffa ska byggas på inglasningen
*Barnrummet ska bli ett barnrum, inte ett förråd som det är just nu.

Vi har till slutet av oktober på oss, men månaderna rusar fram så snart är vi där. Men, jag känner på mig att vi kommer hinna med. Med lite hjälp från föräldrarna och svärfar;P


Pluggningen idag blev lika med noll kan man väl säga. Men, det är en ny dag imorgon & jag håller tummarna på att det går bättre då. Jag fick iaf tummen ur & skickade in musikuppgiften så lite duktig har jag varit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0